Fürdőszoba és lakberendezés

Az előzetes igényfelmérések eredményei ugyanis azt mutatták, hogy a magyar vevők legnagyobb problémája, hogy a túl nagy termékkínálat zavaró, kellő ismeretek hiányában pedig nehéz jól választani. Így a rendelkezésre álló időt a keresgélésre és különböző márkák összehasonlítására fordítják, nem jut elegendő figyelmük a tervezésre. Az így megtervezett fürdőszobák a legtöbb esetben csak kompromisszumokkal nevezhetők élhetőnek és esztétikusnak.

A budaörsi 841 nm-en elhelyezkedő szaküzletben a vásárlók a tanácsadók kíséretében végigsétálva választhatják ki a nekik tetsző szaniter elemeket, amelyeket a séta végén egy 3D-s látványtervben tudnak egyben megnézni. Így még azelőtt láthatják a fürdőszobájuk előnyeit és hátrányait, mielőtt indokolatlan költekezésbe kezdenének. Az online rendelési rendszerben pedig megrendelhetik a végleges és valóban szükséges és egymáshoz is jól illeszkedő fürdőszobai termékeket.

Imhaus Budaörs

Azok, akik hisznek a személyre szabott szolgáltatásokban az imhaus tanácsadóitól helyszíni felmérést is kérhetnek, ennek köszönhetően a szükséges pontos felmérés sem marad el a fürdőszoba felújítása során. A helyszíni szemle után a tanácsadóval közösen, már könnyedén alakíthatják ki mind funkcionalitásban, mind esztétikumban a lehető legjobban összeállított fürdőszoba tervét.


„Fürdőszobát az életünk során két, maximum három alkalommal építünk, így az ehhez szükséges tapasztalat sokunknak nem áll rendelkezésre. Az imhaus csapata ezért elkötelezetten segíti a hozzánk forduló érdeklődőket, hogy a fürdőszoba megalkotása egyszerű és élvezetes legyen. Igyekszünk minden méretből és pénzügyi keretből a legjobbat kihozni vevőink számára.” – nyilatkozta Stefan Läufer, az imhaus International ügyvezető igazgatója.

Imhaus Budaörs fürdőszoba és szaniter

Német minőségi garancia szavatolja, hogy kizárólag olyan fürdőszoba termékek közül válogathatunk, amelyek hosszú távon is megbízhatóan szolgálják a kényelmünket. A magyar piacon már ismert márkák mellett a németországi sztenderdeknek megfelelő új termékcsaládokat is bemutat az imhaus - így a választás szabadsága mellett a minőség biztonsága is garantált. A megnyitás időpontjában számos bevezető ajánlattal is készült az imhaus - így a fotórealisztikus 3D-s látványtervezést most minden érdeklődőnek térítésmentesen biztosítja 2014. január végéig.

Fürdőszoba látványterveinkből:

Fürdőszoba 3D látványterv

Fürdőszoba 3D látványterv

Fürdőszoba 3D látványterv

Fürdőszoba 3D látványterv

Fürdőszoba 3D látványterv

Fürdőszoba 3D látványterv

 

2040 Budaörs, Malomkő u. 5.

Telefon: +36 23 428 490 / Fax: +36 23 428 491

Nyitva tartás: Hétfőtől péntekig 10-20 óráig. Szombaton 9-18 óráig.

www.imhaus.hu

 

Forgalmazott márkák: 

vigour

Vigour

Németország

A Vigour több, mint 40 éve Németország egyik vezető kézműves márkája. A Vigour termékek kedvet ébresztenek a vízhez. A Vigour egyedi termékei mindazt kínálják, amire egy fürdőszobának szüksége lehet - A-tól Z-ig. Valamennyi termékben a német mérnökök szaktudása rejlik, kitűnő formatervezési kompetenciákkal és nemzetközi csapatunk tudásával kombinálva.

grohe

Grohe

Németország

A Grohe német vállalat a fürdő- és zuhanyzófelszerelések európai piacvezetője. A vállalat már több, mint 70 éve törekszik a kiváló minőségre.

nikles

Nikles

Svájc

A vállalat csaknem 30 éve foglalkozik innovatív zuhanyfejek és exkluzív formatervezésű zuhanyzórendszerek kialakításával. Hagyományos svájci családi vállalkozásként a Nikles fenntartható és átfogóan tesztelt, minőségi termékeket kínál. Ezeket a termékeket az egész világon nagyra becsülik megbízhatóságuk, biztonságuk és egyszerű kezelésük miatt.

vendor

Vogel & Noot

Ausztria

Vevőink a VOGEL & NOOT márkát elválaszthatatlanul a kiemelkedő technikával kötik össze. Régóta megbíznak kompetenciánkban az energiahatékonyság és formatervezés területén, valamint első osztályú szolgáltatási és teljesítési kínálatunkban. A jövő a VOGEL & NOOT-tal az egyik oldalon a legmodernebb fűtőtesteket jelenti energiahatékony technológiával és termikus kényelemmel, a másik oldalon pedig a trendeket meghatározó formatervezési koncepciókat, melyek újra definiálják a lakótereket. Röviden: " A legszebb test a fűtőtest! "

kludi

Kludi

Németország

A Kludi nagy hagyományokkal rendelkező német márka, amely Magyarországon is a piacvezetők közé tartozik. A családi alapítású vállalkozás magas, német minőségre és a nemzetközi formatervezési trendek meghatározására törekszik, és ezt márkapartnereivel, a Jooppal és az Esprittel teszi... A német piacon vezető a konyhai szerelvények területén.

geberit

Geberit

Svájc

A svájci Geberit cég installáció- és mosogatórendszereivel a vezető európai szolgáltatók közé tartozik. A Geberit termékei már majdnem 140 éve képviselik az innovációt és a nagy megbízhatóságot. Jó példa erre a Geberit által kifejlesztett, zuhanyfunkciós vécé.

 duka

Duka

Olaszország

Olaszországban 30 éve piacvezető zuhanykabin-gyártó. A Duka az olasz Dél esztétikai kompetenciáját egyesíti az ország német nyelvű északi részének megbízhatóságával. A Duka termékek sokféle, egyedi igényekhez alakított változatban kaphatók.

 roca

Roca

Spanyolország

A Roca globális piacvezető a fürdőszobai termékek területén, és a világ legnagyobb szaniterkerámia előállítója. A Roca Csoport családi vállalkozás, amelyhez a svájci Laufen vállalat is tartozik, törekvésének középpontjában a formatervezés, a minőség és a fenntarthatóság áll.

 jika

Jika

Csehország

A nagy hagyományokkal rendelkező cseh vállalat, a Jika 1878-ban alakult, és a svájci Laufen csoport tagja. A Jika magas minőségi követelményeknek megfelelő termékeket és intelligens formatervezési megoldásokat kínál vonzó áron.

 laufen

Laufen

Svájc

A Laufen 1892-es megalapítása óta nemzetközi szinten is vezető szaniterkerámia-előállító. A LAUFEN termékeinek formatervezését két fontos formatervezői iskola egyesítése teszi különlegessé: A déli olasz formatervezés és az északi Bauhaus hagyományának modernista stílusa. Mindez kiváló svájci minőségben ötvözve.

 villeroy

Villeroy & Boch

Németország

A német Villeroy & Boch, melyet 1748-ban alapítottak, a legnagyobb hagyománnyal rendelkező márka a szaniteriparban. A Villeroy + Boch célja, hogy nemzetközi életmód márka legyen, és Magyarországon is piacvezető a szaniterkerámia területén.

 keramag

Keramag

Németország

A Keramag 1903-es megalapítása óta a piacvezető német vállalat a szaniterkerámia és a fürdőszobabútorok területén. A vállalat nagy formatervezési kompetenciáját német minőséggel és innovációs erővel egyesíti. Ezt a minőségileg igényes piaci szegmensben, a hotel- és irodaépület-projektekben szükséges magas kompetenciákkal erősítik.

 hueppe

Hüppe

Németország

Németországban szinte mindenki ismeri a HÜPPE márkanevet. Azonban csak kevesen ismerik a mögötte rejlő vállalatot. A cég 1889 óta létezik. A Hüppe minőségi termékeivel Németországban évtizedek óta jelentős mértékben befolyásolja a modern fürdőszobák kialakításának trendjét.

 inda

Inda

Olaszország

Az Inda a fürdőszobai kiegészítők globális piacvezetői közé tartozó vállalat. Az olasz cég meghatározó formatervezési kompetenciákkal rendelkezik, és hosszú élettartamú termékek előállítására törekszik. A termékek kiváló minőségét igazolja, hogy az Inda termékeit olyan vezető hotelláncok is használják, amelyeknél a szanitertermékekre vonatkozó minőségi követelmények igen kifinomultak.

 amirro

Amirro

Csehország

Az Amirro 1992-es alapítása óta gyárt tükröket. Napjainkban a Cseh Köztársaság legnagyobb beltéri tükörgyártó vállalata, vezető európai gyártók beszállítója. Termékeiket üzleti, otthoni felhasználásra, fürdőszobai, vagy dekoratív célokra ajánlják.

spirella

Spirella

Svájc

A spirella nevű svájci márka mindig divatot teremt a fürdőszobák területén. Az összetéveszthetetlen,  «Swiss made» spirella-stílust a cég saját formatervező csapata hozta létre. A spirella több, mint 50 éve sikeres a nemzetközi piacon, és a szimpla zuhanyzásélménynél és fürdőszobai hangulatnál jóval többet kínál. A spirella magas igényeket támaszt a kompromisszumok nélküli minőségre és tökéletes beépítési munkákra vonatkozóan. A termékfejlesztésben a funkció és az esztétikum kombinációja a legfontosabb prioritás.