Laokoon Design falburkolat és lámpa

Továbbá a magyar LAOKOON DESIGN is a legjobbak között szerepelt az Év Feltörekvő Tervezője kategóriában, ami azért is volt különösen nagy elismerés a fiatal hazai brandnek, hiszen a helyi szakmai zsűri erre a címre csakis közel-keleti márkákat szokott jelölni, először fordult elő, hogy egy kelet-közép-európai céget nomináljanak.

A világszinten komoly szakmai reputációval rendelkező magazin véleménye és jelölése hatalmas lökésnek bizonyult a magyar start-upnak, amely így felkerült a világ dizájntérképére azon dizájnmárkák közé, amelyekkel érdemes komolyan számolni a jövőben. A cég a díjátadót megelőzően, október végén a dubaji dizájnhét Downtown Design nevű kiállításának hivatalos résztvevőjeként képviselte a magyar formatervezést, egyedüli hazai kiállítóként bemutatva az érdeklődőknek 2017-es tavasz-nyári kollekcióját.

Laokoon Design falburkolat és lámpa

Laokoon Design falburkolat és lámpa

Laokoon Design falburkolat és lámpa

Az új kollekció természetesen szervesen kapcsolódik mind technológiai kivitelezésében, mind formai konstrukcióiban, mind anyagszerűségében a korábbi darabokhoz, azzal a különbséggel, hogy a teljesen új falburkolat termékcsoportnak hála a márka immár komplex dekorációs megoldásokat nyújt az egyéni vásárlóknak és a vendéglátóipari szegmens megrendelőinek is. „A Downtown Design közönsége remekül ráérzett, melyeket gondoltuk a kollekció kulcsdarabjainak Csizmadia Zsolt formatervező kollégámmal együtt, a medúzák mozgását imitáló Medusa-család abszolút kedvenc volt a dizájnérzékeny fiatal felnőttek között, míg a szivárvány színeiben tündöklő Drop-modellek még a legkisebbek fejét is elcsavarták” – avat be a kiállításon szerzett tapasztalatokba Szentirmai-Joly Zsuzsanna kreatív igazgató.

Laokoon Design falburkolat és lámpa

Az utóbbi fél évben lefejlesztett falburkolatcsalád is lelkes fogadtatásra talált, köszönhetően látványos textúráinak és könnyű felragaszthatóságának. A metál- illetve földszínű árnyalatokban játszó kollekció otthonos hangulatot teremt minden enteriőrben, minimalistától az eklektikusig. „Nagy megtiszteltetésnek vettük, hogy az esemény fővédnöke, Őfensége Latifa bint Mohammed bin Rashid al Maktoum hercegnő (a jelenlegi dubaji emír lánya, valamint a Dubaji Kulturális és Művészeti Hivatal igazgató-helyettese) személyesen is meglátogatta a standunkat, s kifejezte tetszését az új termékcsoportot illetően. Azt gondoljuk, az Ezeregyéjszaka meséi által inspirált darabokban maximálisan visszaköszön az elegáns arab otthonokat jellemző kényelem és puhaság, amelyek a kollekció legfőbb hívószavai voltak” – teszi hozzá Boglutz Alexandra értékesítési vezető.

Laokoon Design falburkolat és lámpa

LAOKOON DESIGN
A 2011-ben, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen végzett Szentirmai-Joly Zsuzsanna textiltervező, valamint az X-Ventures Capital Fund befektetési alap által életre hívott start-up egy különleges, azóta szabadalmi védjeggyel rendelkező technológiára építette fel a Laokoon Design brandet. Az úgynevezett „mozgószövet” hagyományos kézi szövéssel készül, az egymáson elcsúszni képes sorok különleges formákat és felületeket tudnak létrehozni, e jellemzője pedig tökéletessé teszi az „anyagot” extravagáns divatkiegészítők és ruhák tervezéséhez, de legfőképpen lakberendezési felhasználásra. A márka kreatív igazgatói posztját betöltő feltaláló-alapító formatervezői segítséggel hozta létre a márkát eddig jellemző lámpavonalat, s a 2016 őszén debütált első falburkolat kollekciót is. A márka eddig olyan nemzetközi kiállításokon mutatkozott be, mint a London Design Week, a Shanghai 100% Design, a Milano Euroluce vagy a Blickfang. Számos nemzetközi díj birtokosa, 2016 tavaszától saját showroom-mal rendelkezik a budapesti belvárosban.

www.laokoondesign.com

DOWNTOWN DESIGN
A dubaji dizájnhét egyik fő látványosságaként, immár negyedszerre megrendezett Downtown Design a Dubaji Kulturális és Művészeti Hivatal védnöksége alatt várja a régió és a világ dizájnszereplőit, hogy megszemléljék a gondosan kiválogatott, nemzetközi prémium- és luxusmárkák újdonságait. A szállodák és multibrand üzletek képviselőinek, buyereinek, illetve az egyéni vásárlóknak itt lehetőségük adódik első kézből véleményt alkotni az újdonságokról, lévén a legtöbb itt kiállító brand nem rendelkezik még márkaképviselettel a Közel-Keleten. Az esemény kiemelt partnere a Harper’s BAZAAR Interiors magazin, a prominens nemzetközi divatlap lakberendezéssel foglalkozó márkakiterjesztése, amely csak a közel-keleti arab országokban jelenik meg.