Az amerikai cég neve, a tulajdonosok szerint, ma már önmagában is egy életmódmárka, amely újradefiniálja a lakberendezési piacot több kategóriában is (bútor, világítás, textil, dekoráció, kültéri termékek, valamint bébi- és gyermek termékek). A cég által forgalmazott bútorok az időtlenül klasszikus és a frissített modern szemléletű reprodukciók harmonikus egységét és egyedülálló kombinációját biztosítják egy gyerekszobában.
Ezek az enteriőrök, nem azok a gyerekszoba-sémák, amiket nap mint nap láthatunk a bútorboltok kínálatában és tematikusan több témát ölelnek fel. Minden tervben és dizájnban van egy kis sport, utazás, közlekedés vagy repülés, ami érdekessé, mozgalmassá tesz egy vagány fiúszobát. Ráadásul ezek a témák valamilyen kiegészítő segítségével jelennek meg a szobában, ami nemcsak izgalmassá teszi a helyiséget, hanem változtathatóvá, átalakíthatóvá varázsolja és még a felnőttek fantáziáját is beindítja.
A színeket tekintve látható, hogy egyértelműen a fa eredeti barna színei és a kék dominál, amit olykor-olykor kiegészít egy lágy és semleges krémszín vagy egy igazán izzó vörös folt. Így történhet meg az, hogy egy ilyen fiúszobába belépve úgy érezzük, hogy időutazáson veszünk részt.
Szoboszlai Krisztina