Például, vessünk egy pillantást a narancssárga puha, kissé süppedős szőnyegre, amely uralja a nyitott életteret és, amely ellensúlyozza a sötét szőnyeg és világos háttér, fehér falminta motívumait. S, ha ez nem lenne elég, akkor a narancssárga óvatosan bekúszik a konyhába is. Még akkor is, ha a fekete koktélfotelek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy visszahúzzák a szemet a nappaliba. A tervező ezek segítségével választotta el az egyébként nyitott teret, így a nappali és az étkező egyben van ugyan még a konyhával is, de ez szinte alig észrevehető. A színek kontrasztját a faburkolatokat vagy a bútorok színeit is tudatosan alakították így.
Puha szőnyegtengerek rajzolnak utat a lakáson belül és már-már elpihenhetnénk, amikor meghökkentő erejével mér csapást a gyanútlan szemlélődőre a fürdőszoba. Itt megint a dekoráció uralja a teret, amely fényárban úszik az üveg és a fehér felületek miatt, és persze egy elmaradhatatlan narancssárga törülközővel. A hálószobában a tipográfiai megközelítés csak tovább folytatódik és már a falra és a burkolatokra is felkúszik és változást csak annyiban érzékelhetünk, hogy a narancssárga vörösbe hajlik.
A belső terek fő színe a fehér és valamilyen kombinációja az élénk színekkel, illetve a sötét színekkel. A bútorok formáinak szögletességét csak egyetlen dolog, a székek lekerekített formája oldja. A nyitott tér elméletét pedig minden szempontból segíti, hogy a fürdőszoba és a gardrób is elhúzható ajtókkal szinte szekrénybe zárva nyitja és zárja a teret. Tervező: Mao López
Szoboszlai Krisztina