Coincasa lakberendezési üzlet és lakberendezési kiegészítők

A magyarországi nagyáruházi lakberendezési piacon a Coincasa franchise partnereinek erős versennyel kell majd szembe nézniük, többek közt a svéd Ikea, a KIKA Deco, a dán JYSK, a spanyol Zara Home vagy éppen a franchise rendszerrel szintén rendelkező, magyar Stile Interio kínálatával kell majd versenyre kelniük.

A Coincasa egy olasz lakberendezési márka, amely már több mint 50 éve, 1962 óta van jelen a piacon. A hálózat jelenleg 44 saját üzletet számlál Olaszországban és további 63 egységet üzemeltetnek franchise partnerek más országokban.

Coincasa lakberendezési üzlet és lakberendezési kiegészítők

Coincasa lakberendezési üzlet és lakberendezési kiegészítők

A Coincasa üzletek termékkínálata minden kategóriát felölel a textíliáktól kezdve, a konyhai felszereléseken át a dekorációs elemekig. A hálózat saját, nemzetközi kollekciókat is fejleszt, a legjobban teljesítő darabok mindig elérhetőek raktáron.

A Coincasa Magyarországon elsősorban a legalább 30 ezer lakossal rendelkező városokban terjeszkedne, ideális helyszínt jelentenek a bevásárlóközpontok, forgalmasabb sétálóutcák és városközpontok. A franchise partnerek két üzlet-formátum közül is választhatnak, így van lehetőség önálló márkabolt és shop-in-shop (üzlet-az-üzletben) jellegű üzlet megnyitására is. Előbbi esetben legalább 150-200 négyzetméteres eladótérre van szükség, míg utóbbi ilyen szempontból rugalmasabb, 50-170 négyzetméter a helyigénye. A Coincasa elsősorban olyan vállalkozókat keres a franchise partnerek személyében, akiknek van a kiskereskedelemben és / vagy a lakberendezés ágazatban szerzett tapasztalatuk. A franchise partnerré válás és egy Coincasa üzlet megnyitása nagyjából 350 € /m2 beruházást jelent, amihez adódik hozzá az első árukészlet feltöltése – átlagosan további 450 € /m2 értékben.

Coincasa lakberendezési üzlet és lakberendezési kiegészítők

Coincasa lakberendezési üzlet és lakberendezési kiegészítők

Coincasa lakberendezési üzlet és lakberendezési kiegészítők

Coincasa lakberendezési üzlet és lakberendezési kiegészítők

Coincasa lakberendezési üzlet és lakberendezési kiegészítők

„A franchise partnerek folyamatos kereskedelmi támogatásra számíthatnak, egyedi belsőépítészeti és merchandising megoldásokra az olasz életérzés jegyében, a termékek állandó rendelkezésre állására, évi hat szezonális kollekcióra és erős marketingtámogatásra is” – sorolta fel az együttműködés főbb előnyeit Patrizia Niocodemo.

Azonban a hálózat optimista a magyar piaccal kapcsolatban, ugyanis a koncepció egy egyedi, jellegzetes stílusra, a részletekre történő odafigyelésre és az érzelmektől sem mentes megjelenésre épül. „Minden üzletben meleg, vendégszerető és stílusos hangulatot hozunk létre. A termékek, témák és kollekciók folyamatos megújulásával pedig frissen tartjuk az üzletek imázsát, ami nagyban segíti az értékesítést.”

Coincasa

Forrás: franchising.hu