A magyarországi nagyáruházi lakberendezési piacon a Coincasa franchise partnereinek erős versennyel kell majd szembe nézniük, többek közt a svéd Ikea, a KIKA Deco, a dán JYSK, a spanyol Zara Home vagy éppen a franchise rendszerrel szintén rendelkező, magyar Stile Interio kínálatával kell majd versenyre kelniük.
A Coincasa egy olasz lakberendezési márka, amely már több mint 50 éve, 1962 óta van jelen a piacon. A hálózat jelenleg 44 saját üzletet számlál Olaszországban és további 63 egységet üzemeltetnek franchise partnerek más országokban.
A Coincasa üzletek termékkínálata minden kategóriát felölel a textíliáktól kezdve, a konyhai felszereléseken át a dekorációs elemekig. A hálózat saját, nemzetközi kollekciókat is fejleszt, a legjobban teljesítő darabok mindig elérhetőek raktáron.
A Coincasa Magyarországon elsősorban a legalább 30 ezer lakossal rendelkező városokban terjeszkedne, ideális helyszínt jelentenek a bevásárlóközpontok, forgalmasabb sétálóutcák és városközpontok. A franchise partnerek két üzlet-formátum közül is választhatnak, így van lehetőség önálló márkabolt és shop-in-shop (üzlet-az-üzletben) jellegű üzlet megnyitására is. Előbbi esetben legalább 150-200 négyzetméteres eladótérre van szükség, míg utóbbi ilyen szempontból rugalmasabb, 50-170 négyzetméter a helyigénye. A Coincasa elsősorban olyan vállalkozókat keres a franchise partnerek személyében, akiknek van a kiskereskedelemben és / vagy a lakberendezés ágazatban szerzett tapasztalatuk. A franchise partnerré válás és egy Coincasa üzlet megnyitása nagyjából 350 € /m2 beruházást jelent, amihez adódik hozzá az első árukészlet feltöltése – átlagosan további 450 € /m2 értékben.
„A franchise partnerek folyamatos kereskedelmi támogatásra számíthatnak, egyedi belsőépítészeti és merchandising megoldásokra az olasz életérzés jegyében, a termékek állandó rendelkezésre állására, évi hat szezonális kollekcióra és erős marketingtámogatásra is” – sorolta fel az együttműködés főbb előnyeit Patrizia Niocodemo.
Azonban a hálózat optimista a magyar piaccal kapcsolatban, ugyanis a koncepció egy egyedi, jellegzetes stílusra, a részletekre történő odafigyelésre és az érzelmektől sem mentes megjelenésre épül. „Minden üzletben meleg, vendégszerető és stílusos hangulatot hozunk létre. A termékek, témák és kollekciók folyamatos megújulásával pedig frissen tartjuk az üzletek imázsát, ami nagyban segíti az értékesítést.”
Forrás: franchising.hu