A siófoki Nagystrand területén található klub nem csak sokszínű programjaival, de letisztult és nagyon is átgondolt designjával is kitűnik a magyar tenger partján található helyek közül. A Coke Club koncepcióját a Coca-Cola Magyarország megbízásából Erdélyi Zsolt, Fabricius Gábor és Novák Péter dolgozták ki. A design Karsai Dina enteriőr-tervező nevéhez fűződik. Kora tavasszal ültek össze először az ötletgazdák és a Design Kartell tervezője, hogy kitalálják, mi az a megjelenés, ami leginkább illik az elképzelt klubhangulathoz.

Mint Karsai Dina mondja, a koncepció célja volt, hogy az emberek találkozzanak egymással, hogy minél több kapcsolódási pontot teremtsenek a vendégek számára a térben. „Hiszen hihetetlenül fontosak a találkozások az életünkben. Attól függően, hogy az adott pillanatban ki mellett állunk, ülünk vagy haladunk el, máris másképpen, más irányba indulunk tovább.

Ezt az ideát szerettük volna térben megvalósítani”, teszi hozzá Dina. A Coke Club megjelenése sok-sok ember csapatmunkájának eredménye, hiszen ötletgazdák, megvalósítók, beszállítók, dekorációs szakemberek és még sokan mások dolgoztak vállvetve együtt. Néhány korai ötlet időközben kihullott, de így is sikerült maradéktalanul megvalósítani, hogy a helyet kapcsolódási pontok szőjék át. Már az első kiválasztott bútor, a bolygórendszerre emlékeztető ülőgarnitúra is ilyen elem volt. Ráadásul a designelemek az egész klubban egymásra utalnak és felelgetnek, mindig van kapcsolódás a terek között. A tapéta mintája visszaköszön egy másik helyen a párnahuzaton, a párnahuzat mintája pedig megint máshol asztaldesignként jelenik meg.

A medence vizén úszó gömbök szinte ugyanolyanok, mint amelyek a szigeten vagy az átjáróban világítanak… Finom kapcsolatok ezek, melyek, bár el vannak különítve, mégis harmonikusan egymásba fűzik a tér egységeit: külön áll, de mégis szerves egész a homokos plázs, a sziget, a medence, az étterem és a teraszok. Karsai Dina már a kezdetektől abban gondolkodott, hogy valamiféle installációt hoz létre a Coke Club-on. A választás a próbababákra esett, melyeket megtaláljuk a medence partján, illetve a bejárat felett is, de a vízen úszó világító gömbök is fontos elemei az esti hangulatnak.

A medence szélén ülő párocska a klub egyik legfőbb üzenetét, a kapcsolatteremtést hangsúlyozza. Erre szolgálnak a Balatonban úszó óriási fánkok is, melyeket két csoportba kötöztek össze. Itt már a nyitónapon lehetett látni, hogy teljesen ismeretlen emberek egymás mellett ringatóznak a Balatonban – innen aztán tényleg nem kell sok ahhoz, hogy megismerkedjenek egymással. A klubban bárhol lepihenhet az ember, mindig nyugodt környezetben találja magát, mégis bármikor megszólíthat valaki mást is – mintha egy vízparti nappaliban lennénk. Az építészeti struktúra a Balaton-part felé irányul, a plázs közepén pedig helyet kapott egy tűzhely.

A tűz már ősidők óta összehozza az embereket, így itt is fontos találkozóhelynek számít. Teljesen új hangulattal és környezettel várja tehát vendégeit a Coke Club. A Coca-Cola márkát megjelenítő branding nagyon finoman van csak jelen. A márkamegjelenítést dekoratív elemként ágyazták bele a térbe, falitapéta, tartóoszlopokat körülölelő textilburkolat, huzatok és egyéb burkolatok formájában.

Karsai Dina bízik abban, hogy a Coke Club tényleg valódi klub-hangulatot áraszt, és átjön az üzenet, hogy egy mindenki számára nyitott helyről van szó. „Hasonló érdeklődésű, ugyanarra nyitott, befogadásra képes emberek látogatnak majd ide. Remélem, hogy ez a hely olyan találkozási pont lesz a Balaton-parton, mely nagyon pozitív életérzést testesít meg.”