A Sütő Kata és Sütő László által készített fotorealisztikus látványterveken a végeredményt láthatjuk. A design koncepció egységes szürke árnyalatok használata lett annyi játékos kiegészítéssel, ami ezt egyensúlyban tarthatja. Az optimális térszervezést kellett elsőként kitalálni mert, a 40 m2-ből hatásában nagyobbat szerettünk volna csinálni, és ezt csak úgy tudtuk elérni, hogy megszüntettük a közlekedőket és a térből térbe elvén csak a hálót és a wc-t zártuk le.
Így nem tudni, hogy a konyha az étkező és a home office hol ér véget, és hol kezdődik a másik, és mindettől csak egy üveggel burkolt pengefal választja el a nappali részt. Úgy helyeztünk el a tükör felületeket, hogy azok csak reflektálnak de nincsenek útban, és persze minden zug értelmet és funkciót kapott, a fiókok, fakkok, és a zárt frontok mögött.
A bútorok festett mdf felületek, a gres burkolatok, nagyméretű betonszürke lapok a Mirage cégtől érkeztek a nappali falára elitis tapéta került. Messziről homogén, de közelről egészen mást mutat. Az időtlenséget olyan tárgyakkal hangsúlyoztuk amelyek már nem friss darabok , hiszen a Toio lámpát például még 1962-ben tervezték és azóta gyártják, így nem féltünk hogy jövőre már nem lesz divat.
A kis piros és fehér asztalka 2004-es darab Ronan és Edward Bouroullec találták ki, a színes bárszékeket Luca Nichetto 2007-ben rajzolta meg, a kanapé és a párnák egész újak, 2010-ből Antonio Citterio terve alapján születtek. Csiszér Zsuzsi festményei szintén 2010-ben készültek. A hálószobában a szürkék sötétebbek és a színt egy falra kasírozott retro poszter adja, ami egyszerre frivol és játékos.