Így az értékesítéssel - tanácsadással foglalkozó ROAR, a Generali frissen bevezetett brandje is lelkesen támogatja a kollaborációs tereket, ahol a 30 év alatti Y-Z generációs kollégák felszabadultan és otthonosan érzik magukat.
Mivel a szabad és lelkes roarerek munkavégzése nem szorosan helyhez kötött, ezért nem volt szükség dedikált munkahelyek kialakítására: bisztró jellegű kávéház szerű megjelenéssel került bevezetésre az új brand. Open office munkatér, break out pihenőhelyek mágneses fallal a gyors megbeszéléseknek, kis zárt 4 fős tárgyalók, reprezentatív nagy tárgyaló, mely a Váci utcára néz. A magasabb színvonalú ügyfélfogadás miatt laminált padló került a megbeszélések területére, a modulszőnyeg mintáján pedig kirajzolódik egy oroszlánfej, Te vajon észreveszed?
Az új vállalati márkakommunikáció pimasz, harsány és provokatív, az iroda kialakítása is erre reflektál: fiatalos trendi neonok a főfalakon. Kenu az iroda közepére, mert mindannyian egy csónakban eveznek. TED koncepcióra hajazó épített pad Stage, piros LED világítással, ami a meetupok és oktatások színhelye. És az elmaradhatatlan oroszlán poligon fej a falakon, hogy máshogy? Falmatricaként. A konyha sem mindennapi, beton hatású LVT és téglaburkolat óriásposzterként. Ecohunt oroszlánfej a közlekedőben, így áll össze a ROAR iroda, amit a dolgozók annyira a magukénak éreznek, hogy késő estig az open office-ban dolgoznak.
Pók Enikő - Belsőépítész
Bemutatóterem: 1075 Budapest, Madách Imre út 8.
Telefon: +36709331522