A kelet-közép-európai piacon már több mint 20 éve jelenlévő cég nagy múltú tevékenységének köszönhetően jelentős piaci ismerettel rendelkezik, amelyet tökéletesen használt fel új, saját fejlesztésű brand-jének létrehozása során.
Az Orfeumban megrendezett partnertalálkozón és sajtótájékoztatón mutatták be a Polar légkondicionáló márkát, amely számos tekintetben újdonságnak számít a piacon. A védjegy mögött egy másfél éves termékspecifikáció áll, amely kifejezetten a közép-európai kontinentális éghajlati viszonyokra és a potenciális fogyasztók financiális helyzetére koncentrált.
A klíma tematikájú szakmai összejövetelen a szervező cég ügyvezetője, Medgyesi Tamás részletesen beszámolt a márkafejlesztést megelőző körültekintő kutatásról. „Több mint két évtizedes professzionális jelenlétünk során arra a meglátásra jutottunk, hogy a szakma hajlamos „egy kalap alá” venni a skandináv-, kontinentális- illetve a mediterrán éghajlaton élők igényeit, tehát egységes piacként kezelni Európát. Ez a megközelítés azonban sem a termékfejlesztés, sem az árképzés szempontjából nem megfelelő. Többek között e kiindulópontot vettük kutatásunk alapjául, és annak eredményeit figyelembe véve terveztük, fejlesztettük és kiviteleztük új termékünket.”
A márkanév alatt olyan termékek kerülnek a piacra, amelyek azon felül, hogy könnyen és gyorsan installálhatók, kiváló teljesítménnyel és designnal rendelkeznek. A kialakítás során a megbízható, stabil és tartós minőségre törekedtek, amely mindezek mellett elérhető árkategóriába sorolható a hazai kínálatban megtalálható klímaberendezések között. A szakszerű fejlesztésen túl a Polar márkát piacra dobó cég megbízhatóságot és magas minőséget ígér, hiszen minden terméke mellé teljes magyar nyelvű leírást, kiterjesztett, több éves garanciát illetve állandó professzionális támogatást kínál az elérhető szervizhálózatnak köszönhetően.