A természet szépségeit adaptálja a belsőépítészeti és lakberendezési munkáiban Kirják József és a K.K. Beltér Stúdió. A látványtervek minden részletükben valósággá válnak.
A praktikum és az esztétikum találkozása mindig is fontos volt a konyhában, de azáltal, hogy az elmúlt pár évben ennyire reflektorfénybe került, szinte a legnehezebb tervezési feladattá nőtte ki magát.
Most a dán design 10 napját ünnepeljük. Látogasson el az Önhöz közeli BoConcept üzletbe
november 9 - 19. között, és 15% kedvezményt kap a 950.000 forint feletti megrendelés árából.
Válogatásunkban négy ipari hangulatú otthon belső tereiből válogattunk, ahol a stílusra jellemző berendezést, dekorációt és bútorokat szeretnénk bemutatni.
A tökéletes pihenéshez és vendégfogadáshoz legjobb, ha tökéletesen megtervezett kanapét vagy ülőgarnitúrát választunk. 5 tipp a BoConcept lakberendezőitől.
A Budapesten és a MAXCityben található BoConcept üzletekben május 17-28. közötti 15% kedvezménnyel vásárolhatsz most minden bársony kanapét, fotelt, étkezőszéket és ágyat!
Fedezze fel a nagyszerű, modern design BoConcept termékeket, az új színeket, az új funkciókat és az izgalmas anyagokat. Bemutatunk önnek néhány érdekes újdonságot.
A BoConcept Athena tervezője, Frans Schrofer egy merőben újfajta fekvőfotelt szeretett volna megalkotni. Szokatlan formákat és rendhagyó megközelítéseket alkalmazott, ügyelve a funkció, az esztétika és az ergonómia megőrzésére.
Az IKEA legújabb kollaborációja keretében a brit bútortervezőt, Tom Dixont kérte fel, hogy egy teljesen új megközelítést adjon a hagyományos ülőgarnitúráknak. Így született meg a DELAKTIG sorozat.
A BoConcept 65. születésnapját ünnepelve az Adelaide koncepciót egy teljes kollekcióvá fejlesztettük. Új kanapéval, fotellel, dohányzóasztallal és székkel az Adelaide északi hangulata most már valamennyi szobában megteremthető.
A BoConcept Dánia legnagyobb nemzetközi bútor-kiskereskedelmi hálózatának márkaneve. A cég világszerte 60 országban több mint 250 BoConcept márkaüzlettel rendelkezik.
A Gold Drops Design tervezői és gyártói színes és extravagáns darabokkal kívánják feldobni a minden igényt kielégítő, ám mégsem mindig elég izgalmas egyedi bútoros kínálatot.
Az IMMOFINANZ Magyarország egyik vezető ingatlanbefektetője bevezeti a hazai piacon a myhive nemzetközi irodamárkáját és öt modern budapesti irodaépületében megvalósítja az új koncepciót.
Március utolsó napján nyílik a cseh, dán, észt, finn, lengyel, lett, litván, magyar, norvég, szlovák és svéd dizájnerek munkáiból rendezett kiállítás.
Az IDdesign a legnagyobb dán, újító szellemű lakberendezési áruházlánc. A márka célja profi szakmai háttér segítségével, olyan magas minőségű termékek biztosítása a vásárlók számára, amelyek mindig az aktuális trendeket követik, mégis hosszú életűek.